14 Mayıs 2007 Pazartesi

LKD-Linux ve Özgür Yazılım Şenliği

Çanakkale' ye döneli uzun zaman oldu ama "birkaç satır da bloga yazayım" demeyi geç de olsa akıl ettim :)
Gecen hafta LKD' nin düzenlemiş olduğu Linux ve Özgür Yazılım Şenliği'ne gittik. 4 salonda 47 seminer, 5 panel, 9 çalışma grubu toplantısı yapıldı. Yeni başlayandan, ileri düzeydeki linux kullanıcısına kadar birçok konuda seminerler verildi. Gecen sene gittiğim zaman otobüs kovalar gibi, sanki bütün seminerlere girmem şartmış gibi ordan oraya koşuyordum). Ama bu sene öyle olmadı :) Sadece ilgimi çekenlere girdim. Bu arada ödül töreninde de "En çalışkan penguen" olarak Pınar, "En başarılı Özgür Yazılım Temelli Uygulama" olarak da ÇOMU seçildi :) Benim açımdan çok sevindirici oldu ödül almamız. Pınar' ı da buradan tebrik edeyim.
Pazar günü de Anıtkabir' e gitme fırsatımız oldu. Araya böyle bir şeyin de sıkıştırılmış olması beni çok memnun etti.
Yolculuk muhabbetlerini anlatmama gerek yok sanırım. Okulun otobüsüyle geldik, siz düşünün artık :)


2 yorum:

pinguar dedi ki...

tebrik için tijikür ederm :P bi de fotoğraf çoksel çıkmış :) bi de insan anıtkabire giderken bana da haber verir (figen senle ayrıca görüşcez).

figenb dedi ki...

Pınar valla unuttum. Çünkü bende son anda arabaya yetiştim, apar topar gittim. Bidahakine artık:)))