8 Temmuz 2007 Pazar

Kafa Dinliyorum mu Desem, Boş Boş Oturuyorum mu ?

Uzunca bir zamandır bloğa yazı yazmıyordum ama bugun birşeylerden bahsedeyim dedim. Şu sıralar evde boş boş oturuyorum diyebilirim. "Yaz doneminde tüm arkadaşların staj yaparken sen ne evinde oturuyorsun" diyenler olabilir. Evet benim de staj yapmam gerekirdi ama maalesef staj yeri hala bulabilmiş değilim. Staj yeri olarak açıkcası düşündüğüm tek yer Pardus' tu, sonuclar acıklanana kadar da secilmeyecegim gibi bir olasılıgı düşünmek bile istemedim ve baska bir yere de basvurma ihtiyacı duymadım. Pardus staj başvuru sonucları açıklandıgında ise secilmedigimi ogrendim. Şu sıralar evde yaptığım tek elle tutulur şey "ney üflemek". 1 seneyi aşkın zamandır ney üflemeyi öğrenmeye çalışıyorum. Yeri gelmişken, bu kadar güzel bir enstrümanın sadece belli bir kesime hitap ediyormuş gibi gösterilmesi ayrıca sinirimi bozuyor. Dediğim gibi umarım yaz doneminde staj yapacak bir yer bulabilirim, olmazsa mecburen ara tatilde bir yer bulmaya çalışacağım. Stajyer arayan yer var mı :)

4 yorum:

pinguar dedi ki...

tüüü, yazıklar olsun :D koskoca bilgi işlem dururkene.. nankör nolcak :P

Cem Sönmez dedi ki...

Alan olmadı ki ben napiim, ben seve seve giderdim :) Yok yok saka bir yana stajı Kocaeli' de yapmayı dusundum ama gördüm ki Kocaeli' ndekiler beni düşünmüyorlarmış :)

Necdet Yücel dedi ki...

Tam da ipv6 projesi başlarken bunu yazman ne hoş bir tesadüf oldu. Gel, bekleriz...

Cem Sönmez dedi ki...

Allahım, güleyim mi ağlayayım mı bilmiyorum. Necdet hocam, yorumunuzu 1 haftadır tatilde olmam dolasıyla görememiştim. Zaten tatilden de "Cem gel sana staj yeri bulduk !" şeklinde bir telefon geldiğinden erkenden döndüm. Hocam seneye bu açığı kapatacağım inanın bana :) 2 aylık çalışma borcum olsun, söz ! :)