10 Ekim 2013 Perşembe

Yaşıyorum!

Çok uzun süredir bir şeyler yazmadığımın farkındayım. Bir süre ara verdikten sonra, bir şeyler yazmak daha da zorlaşıyor doğrusu.
Blog'dan uzak kaldığım sürede pek çok şey oldu aslında. Yaklaşık bir sene eğitim için Londra'daydım. Daha sonra askerlik, Huawei R&D'de işe başladım, son olarak da Haziran ayında evlendim :)
İtiraf etmek gerekirse; bu sırada herhangi bir özgür yazılım projesi veya kişisel bir proje ile ilgili bir çalışma yapmadım. Şirkette yazılım mühendisi olarak çalıştığımdan dolayı; elbette çeşitli JAVA teknolojileri, ORACLE, veritabanı vs. ile ilgili işler yapıyorum ama bunlar standart işler olduğu için; teknik olarak bahsedebileceğim özel bir şey olduğunu düşünmedim. Hele ki yanında seni teşvik edecek bir Necdet Hoca'n olmayınca, bu işi hepten boşlayabiliyorsun gerçekten :)
Bu kadar miskinlik yeter bence. Henüz ne ile ilgili bir şeyler yapacağıma karar vermedim ama ne olursa olsun, önemli, paylaşmaya değer gördüğüm tecrübelerimi buraya yazacağım.

1 yorum:

Necdet Yücel dedi ki...

Elbette yazmak lazım ;)