14 Şubat 2014 Cuma

AngularJS - Chrome'da routing problemi

İlk günden bu yana, Angular'da Firefox üzerinde çalışıyordum. Chrome üzerinde hata ayıklama aracı olan Batarang'ı test etmek istedim. Örnek bir routing uygulamasını açmak istediğimde ise sayfanın yüklenmediğini farkettim. Chrome'un geliştirici konsolunda
"Failed to load resource: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'null' is therefore not allowed access. file:///D:/workspaces/route/view1.html XMLHttpRequest cannot load file:///D:/workspaces/route/view1.html. No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'null' is therefore not allowed access. main.html:1" şeklinde bir hata ile karşılaştım. Hata kaydından da görüldüğü üzere; açmaya çalıştığım sayfaya dosya sistemi üzerinden erişmeye çalışıyorum. Problemin de nedeni bu aslında. Chrome, güvenlik nedeniyle dosya sistemi üzerinden yönlendirmeye izin vermiyor. Buna benzer pek çok şeyi, bu sebepten dolayı engelliyor olmalı.

yapmamız gereken:
Çalışmalarınızı yerel bir web sunucusu üzerinde tutabilir ve tarayıcıdan o şekilde erişebilirsiniz. Elbette benim önerim Apache olacaktır.

Bu vesileyle, bir sonraki yazımın da "AngularJS Debugging - Batarang" ile ilgili olacağını da bildirmiş olayım :)

Hiç yorum yok: